Wednesday 4 May 2011

AKU OBSES

assalamualaikum...
haaaa... mesti korang ingat aku nak post benda yang bukan-bukan betul tak??? eleh.. korang..
hahahahaha.. sebenarnya, bagi siapa-siapa yang mengenali aku secara peribadi, mesti kenal aku sebagai HANTU NOVEL a.k.a KAKI NOVEL...
ye betul... aku memang obses dengan novel... ape??? aku mat jiwang??? lantak la... ada aku kesah??? yang penting, aku tak kacau orang pun.. pada aku la, membaca novel ni memberi 1 kepuasan yang maksimum... betul... seolah-olah, aku masuk dalam cerita dalam novel tu.. sungguh... aku selalu berangan nak ada kisah macam dalam novel tu.. yela.. imaginasi.. tak salah kan??? ahaksss... sekarang ni, ramai penulis-penulis yang sangat berbakat tampil menulis novel... bidang penulisan novel sekarang ni dah berkembang pesat... seiring dengan perkembangan dunia tanpa sempadan ni... aku pun teringin nak tulis novel... sure aku bangga gila kalau dapat hasilkan sebuah novel.. tapi, tunggu la dulu... tungguuuuuuu... hahahahahaha...
berbalik kepada novel ni, aku tak segan silu nak pinjam novel orang kalau aku tak mampu nak beli novel tu semua... biar la orang nak cakap apa pun.. aku bukan nya mencurik pun...
setakat ni, banyak sangat novel yang aku minat... aku tak muak baca novel ni berulang-ulang kali... sebab novel tu best...
antara senarai novel yang aku minat ialah:


  1. OMBAK RINDU

  2. ADAM & HAWA

  3. BICARA HATI

  4. GEMERSIK KALBU

  5. SEPI TANPA CINTA

  6. MANISNYA CINTA

dan novel yang paling aku minat ialah ANDAI ITU TAKDIRNYA.. serius.. TOUCHING GILA BABENG la... bagi yang berjiwa sensitive, sure ada yang menitik air mata dengan nasib ALEYA tu... aku promote kat korang ni... pada sesiapa yang belum baca novel ni, sila la baca... nak pinjam kat aku pon takda hal...

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. membaca menambah ilmu... nang best baca buku...

    ReplyDelete
  2. betul betul... novel pun 1 bahan bacaan kan? banyak perbendaharaan kata yang baru yang boleh belajar dari novel tu kn?

    ReplyDelete