Thursday 5 May 2011

MARATHON 3 PAPERS 3 HARI BERTURUT-TURUT



assalamualaikum semua...



akhirnya lega aku rasa.. 3 paper exam yang sangat rapat dah aku lalui dengan tenang... hahahahahaha... 3/5/2011 exam biophysics... kacukan antara biology dengan fizik... haaaa... cam mana tuu?? entah... aku main blaja je.. hahahahahahaha... 4/5/2011 exam reproduction... haaa... bila sebut je paper ni, mesti ramai yang pikir pasal ehem-ehem je kan???? isyh isyh isyh.. untuk pengetahuan korang, tak da pasal tu je yang kitorang blaja... benda tu sebahagian kecil je dari subjek tu... bayangkan, sampai ada yang pernah cakap kat aku camni " eleh, buat apa nak pegi kelas bagai... ko tengok je video ehem-ehem.. sure boleh score punye!!"... mangkok tak makhluk macam tu????? statement bikin panas je... dia ingat blajar pasal benda tu je ke agaknye.. kitorang belajar lagi details tau tak... belajar pasal segala hormones, enzymes, process yang terlibat daripada prosess penghasilan sperma dia masuk ke female & then jadilah korang.. segala negative & positive feedback yang berlaku dan macam-macam lagi... takda pasal ehem-ehem je ok... in addition (cewaaahhh.. omputeh sikit), kitorang jugak belajar kalau gametes tu ada defect @ abnormalities, apa kesan dia... & banyak lagi yang terlalu detail untuk nak diceritakan... kang jadi blog kelas biologi pulak sini kang... hahahahahaha... apa-apa pun, this is the most interesting subject i've learnt in UiTM... best...



5/5/2011 iaitu pagi tadi, aku ada exam biostatistics.. biology kacuk dengan statistics.. memang banyak mengira subjek ni... kelemahan aku.. I HATE NUMBERS... they make me crazy....



hahahahaha... sepanjang 3 paper tu, mana yang aku tak reti jawab, aku gunakan konsep memvavi buta.. hahahahaha... janji kertas aku tak kosong... masa aku menjawab secara vavi buta, aku senyum je sambil pandang kertas tu... ye la.. tak kan nak menangis pulak... tak gentle la bro... hahahahahahaha...



harap-harap semuanya baik-baik sahaja... INSYAALLAH...

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment