Sunday 8 May 2011

SANTAI

assalamualaikum semua...


akhirnya aku boleh menghela nafas lega sebab exam untuk sem ni dah habis.. sekarang aku hanya mampu berdoa & tawakkal sahaja... memang penat sepanjang minggu exam ni... tadi aku ada exam plant physiology... super duper susah.. 1 kelas merungut susah... alahai Dr Norizzah... susah nya paper yang Dr buat... tapi tadi ada 1 hal yang mencuit hati aku masa aku amek exam... ada sorang senior depan aku jawab exam.. dia tertidur sambil menulis... hahahahaha... aku rasa nak tergelak je... muahahahahahahaha...



okeyh.. berbalik kepada fokus post aku hari ni... aku nak tulis pasal MAHARAJA LAWAK (mentang-mentang rumah ada astro pakej mustika...hahahahahahaha)... entah la.. tiba-tiba tergerak nak tulis pasal dorang... ada yang sangat kelakar.. ada yang tak sampai hati aku nak gelak sebab lawak tak menjadi dorang... aku pun tak faham kenapa masih maintain dalam program tu... hmmmm.. entah la..
okey... peserta favret aku :


















PESERTA PALING AKU MINAT NI















sebab dorang ni gila.. baru masuk stage aku dah gelak.. tiap-tiap minggu tampil dengan idea yang fresh... pelapis generasi pelawak sekarang.. aku nak tengok semua ni pegi final maharajalawak.. sure best...


KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

6 comments:

  1. betul3x..jambu paling best. week 4 best.. nora danish. haha..

    ReplyDelete
  2. yang penting kita enjoy... hahahahahahaha..
    dorang memang kreatif.. idea yang fresh... kan bagus kalau amir boleh buat camni... sure aku gelak dengan ikhlas punya

    ReplyDelete
  3. Pak cik, cancel cendol..hahhaha..kesian pulak kat yang buat lawak tapi tak kelakar.

    ReplyDelete
  4. mintak perhatian kereta nombor pendaftaran ST12 kancil ye, sila alihkan kereta sebab kak nab nak ke pekan.
    hahahahaha... aah... aku tak paham kenapa masih maintain sedangkan juri pun bagi markah kan? hmmmmm

    ReplyDelete
  5. mmg kelakar... zila bakarin tu... hahahahaha... pakcik. kensel cendol... ari2 tgk boleh pecah usus mcm ni...

    ReplyDelete
  6. tok malu kat orang kampung tok.. kenapa pakai boxer je tok? hahahahahahaha

    ReplyDelete