Friday 6 May 2011

SAHABAT





assalamualaikum semua & selamat petang jumaat...



aku rasa aku cukup bertuah.. masa aku dalam kesusahan, masih ada yang sanggup tolong aku dalam apa cara sekalipun.. kuasa ALLAH.. betul segala yang menimpa kita ada hikmahnya.. masa ni sahabat sebenar akan sedia membantu kita.. aku sangat terharu.. percaya lah, masa aku taip entry ni, air mata ni nak menitis laju.. aku sangat terharu...



disebalik segala dugaan yang aku kena tempuh ni, aku yakin tersirat banyak hikmah.. aku yakin tu.. sekarang aku yakin.. aku benar-benar hargai semua yang sahabat-sahabat aku lakukan untuk aku.. masa aku perlukan semangat, dorang tampil bagi galakan, nasihat & motivasi... masa aku kesempitan wang, dorang tampil membantu.. masa aku tak stabil emosi, sahabat akan menenangkan aku.. sungguh... jasa anda hanya ALLAH sahaja dapat membantu... semoga SAHABAT-SAHABAT saya sentiasa dimurahkan rezeki, bahagia & diberkati ALLAH selalu... amin...







terima kasih sahabat... anda tahu siapa anda yang saya maksudkan...

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. a friend in need is a friend indeed...

    ReplyDelete
  2. yup...
    lama dah tak dengar peribahasa yg blajar dari mrs shan tu

    ReplyDelete