Wednesday 27 April 2011

AKU LEMAH...

assalamualaikum semua..

tiap-tiap hari aku selalu bertanya sendiri.. bila la semua masalah ni nak habis.. nak selesai..

macam tak jumpa jalan penyelesaian..

penat memang penat..

kadang-kadang aku terfikir.. aku ni dalam drama kat TV ke?

entah la.. kan mudah kalau aku boleh "cut" babak-babak sedih dalam drama ni..

kan best kalau semua babak adalah babak yang gembira je..

betul.. aku dah tak berkudrat nak tempuh semua ni..

ya ALLAH.. kuatkan la semangat hamba Mu yang lemah ini...

moga ada hikmah di sebalik semua ni..

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. bukan namanya kehidupan sham klu hanya ada babak2 gembira... mcm tu lah perencah kehidupan... bersabar dgn setiap ujian yg menimpa... ada byk hikmah and sinar yg menanti... :)

    ReplyDelete
  2. macam banyak sangat je rencahnya... letih nak habiskan semua rencah tu

    ReplyDelete