Sunday 24 April 2011

TEMPAT UNTUK TENANGKAN FIKIRAN

assalamualaikum..


post hari ni pasal PESTA BUKU KUALA LUMPUR... haaaaaa... percaya atau tidak, aku memang teruja nak pegi sana.. tapi takda member nak temankan.. tapi, lantak la.. takda member pun aku akan pegi jugak... tempat yang paling sesuai nak release tension.. aku memang suka tengok buku-buku baru yang ada kat sana.. memang aku suka gila.. kalau dapat beli lagi aku suka.. tapi tunggu aku dah ada pendapatan nanti.. confirm aku borong habis-habisan..

mesti korang ada yang tertanya-tanya kenapa la ada orang pelik macam aku kan??? korang je yang rasa pelik.. aku tak rasa pelik pun.. ye la ada orang pegi shopping baju, kasut, tengok wayang la sebagai cara nak release tension kan???? tu cara masing-masing.. lain orang lain cara nya.. percaya tak, tiap-tiap minggu aku keluar gi beli barang, mesti aku akan singgah kat MPH... saja nak jalan-jalan, release tension.. aku ada member card lagi okey... hahahahahaha..

sungguh, buku-buku baru yang disusun kat rak tu buat aku teruja nak tengok,sentuh & teringin nak beli.. mesti ada yang cakap pegi je la kat library untuk tengok buku-buku kan??? haaaaa... sorry.. buku kat library tu kurang buat aku teruja.. aku pun tak tau kenapa..

pada aku la, sebuah buku tu, mesti ada cerita disebalik penghasilan nya.. penat lelah penulis nya buat kan buku tu sangat mahal nilainya.. berbaloi la dengan harga yang dijual... bukan senang tu nak tulis buku.. cayolah cakap den.. aku teringin nak hasilkan sebuah karya.. mungkin la novel kot... biarlah takda orang nak beli pun.. lantak la.. ada aku kesah??? janji kepuasan tu aku dapat.. tapi bila nak hasilkan tu, entah la.. selalu mengarang, tapi tak penah habis pun... hahahaahahaha..

berbalik kepada PESTA BUKU KUALA LUMPUR ni, aku tetap akan pergi... biarlah takda geng pun.. ade aku kesah??? aku memang taknak pegi waktu cuti hujung minggu.. ramai sangat orang... BAHAYA... serik aku pergi waktu hujung minggu tahun lepas... ape yang berlaku??? ada la.. seram gak aku...

pape pun, aku harap sangat dapat jumpa DAMYA HANNA kat sana.. penulis pujaan hatiku.. karya dia sangat matang dan menarik.. lain-lain penulis yang aku minat gila ialah AISYA SOFEA, NORHAYATI BERAHIM.. karya mereka ni memang MANTOP..


tak sabar aku nak pegi PESTA BUKU isnin ni..


ok la.. selamat pagi semua.. patik mahu beradu.. mata dah mengantuk gila babeng dah ni..
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

8 comments:

  1. waaaa... bole... ko belanja aku 1 novel.. tak pun buku tun M tu..

    ReplyDelete
  2. ko pi sorang je ke?last year ko gi ngan member2 kan.

    ReplyDelete
  3. last year aku gi sorang gak.. member aku last minutes x jadi gi.. aku tengah usha member nak ajak gi ni.. kalo xda, memang aku pegi sorang je.. hahahahaha

    ReplyDelete
  4. hari tu ade ternampak novel 7 hari mencari cinta..jual kat belakang booth PTS. lebih krg cm tu la tajuk die..mcm best je..tp mhal la..ko beli ler, leh pinjam t..huhu

    ReplyDelete
  5. lebih afdal kalo ko beli, pastu aku pinjam.. cam mane? stuju? hahahahaha

    ReplyDelete
  6. ahaks... best... pegilah sana... byk ilmu akan diperolehi :)... good to release oso... suka3...

    ReplyDelete
  7. BEST TAK? besar mcm tahun lepas x?

    ReplyDelete