Monday 4 April 2011

DIA... MISHA

assalamualaikum semua.. hari ni special entry dedicated to MISHA OMAR.. baru-baru ni saya berpeluang ke majlis pelancaran album kompilasi terbaru MISHA OMAR, DIA... MISHA... macam mana saya dapat tiket gi sana???? hahahahahaha.. ade la... cam ni sebenarnya, saya menang melalui contest yang GUA MUZIK buat (thanks GUA MUZIK).. saya antara 5 pemenang hadiah utama.. ape hadiah nya??? haaaaaaaaa... sebuah Sony 16GB S Series Video MP3 Walkman bernilai RM599 , Album Autografi Misha Omar dan paling berharga Peluang untuk beramah mesra bersama Misha Omar pada hari pelancaran album.. jangan jeles ye... show tu memang best... misha nyanyi memang power.. tapi tak puas la.. sebab dapat jumpa misha kejap je.. kalau la dapat peluang jumpa MISHA lagi, mesti aku happy gila.. kat sini aku upload gambar dan video sekitar majlis tu.. (saje nak bagi peminat MISHA OMAR jeles...) hahahahahaha


















KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment