Thursday 21 April 2011

AKU DAH BUAT KEPUTUSAN MUKTAMAD






ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA..





musim orang buat-buat rajin sudah kembali.. yeahhhhh... musim exam (apa? ingat durian je ada musim???).. masa ni, confirm PTAR kat UiTM ni penuh.. dari pagi sampai malam mesti penuh je PTAR tu.. biasa la tu.. fenomena biasa..




masa ni la semua orang sibuk print past year, print nota-nota kat i-learn tu.. biasa la tu.. masa ni la semua sibuk fikir pasal carry marks.. masa ni la jugak semua nak rasa insaf pasal selalu ponteng kelas.. hmmmm.. lumrah seorang student yang normal ( abaikan pelajar yang kurang atau terlebih normal tu ).. masa ni jugak la lecturer akan cuba mengelak dari diserbu oleh students.. memang la dorang lari pasal awal-awal sem students suma buat 'derk' je bila nampak dorang..




haaa... tu la dinamakan musim exam.. menarik bukan??? musim-musim exam ni aku akan ada bekalan kopi yang mencukupi untuk membantu aku berjaga malam.. takda maknanya aku nak tengok hindustan sekarang ni... aku dah abaikan filem hindustan musim exam ni.. sekarang ni aku kena fokus untuk exam... aku kena abaikan semua masalah yang datang tanpa diundang.. i have to be strong enough to focus on my study for my future.. thanks to ABG ZAHARI yang mengingatkan aku tentang tugas aku.. thanks... percaya atau tidak, aku sangat percaya kat dia.. he is the best motivator to boost up my motivation.. thanks bro..i really owe u..




jadi, sempena musim exam ni, aku bersara sekilas dari FACEBOOK, TWITTER & YM ni.. tapi, blog ni akan aktif sebab kat sini la aku nak tulis apa-apa yang aku rasa nak tulis..




kepada semua pelajar IPT di MALAYSIA ni, GOOD LUCK for your FINAL EXAMINATION..




STRIVE FOR EXCELLENCE!!!!




special thanks to saudara ZAHARI ABU BAKAR sebab banyak membantu aku masa aku susah.. thanks a lot bro.. ALLAH sahaja yang mampu membalas jasa kamu..

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment