Monday 15 July 2013

SPAGHETTI SAMBAL SARDIN?

Assalamualaikum. selamat berpuasa bagi semua umat Islam.

apa tak puasa? pepandai sendiri la.. malas nak tegur dah.. dah besar kan masing-masing. *haaaa.. kan dah terceramah dah*

ok, bila sebut je bulan puasa mesti ramai yang dok cerita pasal juadah berbuka korang kan?
jadi aku pun taknak tertinggal untuk ngengada update pasal makanan berbuka aku semalam.. yang penting, masak sendiri okeyyyy... *makcik, sila la buat saya jadi menantu makcik ye*

ape resipi aku buat? sabar la.. puasa ke tak ni? hepppp!!!
sebab tekak aku tetiba saje teringin nak makan spaghetti, so aku pun masak la spaghetti.. apa? tekak mat saleh? opkos la.. dah aku ni kan putih macam mat saleh. tettttttt

spaghetti, kurma, ayam golek goreng, teh o panas.

apa? ingat ke ep si ngan keni rojes je ada side dish? masakan aku pun ada side dish jugak.. ayam tu tiga ketul sebab tak berbaloi nak goreng seketul je. membazir minyak & gas.. so, goreng lebih untuk makan SAHUR. sahur ye sahur.. bukan sekali hadap time tu je okeyyyy..

aku pun upload la gambar tu kat Fesbuk aku.. sekali, ada yang komen kuah spaghetti aku tu sambal sardin.. tapi memang nampak macam sambal sardin pun.. hahahaha.. maklum la pes taim masak benda ni.. ok, yang cendawan tu aku takda cendawan butang tapi aku ganti dengan cendawan enoki.. hahahaha.. pelik? ok je aku makan.. selamat je untuk dihadam.. hahahaha..

isu kedua pulak pasal kurma & bekas! ada yang komen kenapa bekas besar tapi kurma 3 biji je.. heh heh heh.. dah tu je bekas yang msih single & available time tu.. aku sebat je la.. aku tak kesah sangat bab hidang-hidang makan ni.. asalkan bekas tu bersih aku ok je.. tak perlu la sampai nak guna set pinggan vantage sume bagai tu.. *untung sape jadi bini aku nanti kan? sila la apply sekarang eh :p*


ok tu je nak update.. 

p/s : 1. abg zahari : tu bukan sambal sardin la.. heh heh heh.. tekak orang putih tak makan sambal sardin.. :p
        2: shakira : suka ko eh tengok bekas kurma aku.. hahaha


KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment