Friday 12 July 2013

AKU DAN MESIN FOTOSTAT

Assalamualaikum.. Salam sejahtera.. salam sikit haaa.... 

ok, tajuk dah macam tajuk episod doremon kan? "Nobita Aku dan mesin masa"... hah hah hah
ok, apa kaitan aku dan mesin fotostat? apa aku dah couple dengan mesin fotostat? heh, tak lawak ok.. masakan aku yang terdiri daripada sekumpulan sel ni boleh bercinta dengan makhluk seperti itu.. dem..

lagi. teka la..




yeayyy.. betoi.. aku dah pandai guna mesin fotostat.. pewittt.. bangga aku bangga.. syabasy beta syabasy... 
apa benda mesin potostet tu jang oi.. ok, saba cik Nab.. saba Cik Peah.. 


tadaaaaaaaa... ni la mesin fotostat tu.

-gambar sekadar hiasan- seksi kan mesin ni..  hahahaha



ok, kembali ke jalan yang benar.. aku dah pandai guna mesin fotostat. memang sebijik macam ni mesin yang aku berjaya guna tu..
eleh, tak payah nak bajet terror sangat la.. korang pun bukan ramai yang tau guna mesin ni kan? tau cakap " bang, tolong fotostat ni eh.. depan blakang." je kan? kan? kan?


tengkiu kepada Madam Ann yang telah ajar saya guna mesin ni. 

tadi aku pegi fotostat kat pejabat akademik tu, ada sorang lecturer tu nak fotostat jugak. nak je cakap "Puan, meh sini saya fotostatkan. saya dah pandai pakai mesin fotostat ni." tapi nampak macam over je pulak kang.. aku pun kenselkan hajat aku tu..



ok, tu je nak hapdet.. sekian,

p/s: sila abaikan spelling & grammar aku kat atas ni.. bebudak sekolah jangan sebok nak tiru english aku ni.. ni english level tinggi ni.. 

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment