Friday 5 July 2013

POSTGRADUATE OPEN DAY 2013 - FSK

Assalamualaikum.
mula-mula sekali, syukur ke hadrat Ilahi sebab kitorang berjaya melaksanakan aktiviti Rabu lepas.
Ni merupakan aktiviti pertama yang aku join sepanjang sebulan aku kat FSK UiTM ni..
apa komen aku??





hmmmmm...


















hmmm......
















ok.. ok.. aku komen.. sangat best.. kenapa?
1. Aku dapat tengok semua latest research & publication yang diusahakan oleh setiap Jabatan & RIG (Research Interest Group).. gila tak best.. banyak benda yang aku tak tau tapi aku dapat tau bila tengok setiap poster yang dipamerkan.. korang tau tak yang pokok bunga seri pagi tu dapat bunuh larva jentik-jentik?? tau tak? tak tau? sama la kita.. tau? ok, kita tak sama. tanak geng.

2. dapat curi macam-macam tips dari senior-senior yang sedang buat master & PhD dorang.. dapat korek rahsia dorang untuk hasilkan sebuah projek yang terbaik & ON TIME.

3. Dapat cuci mata.. ramai gila kot awek-awek cun yang datang kat booth kitorang.. cuma aku malu je nak ngorat dorang.. maklum lah jejaka idaman Malaya.. mesti la kena jaga adab kan? kan? kan?

4. dapat makan-makan.. selaku urusetia, aku dapat makan free (sarapan, lunch & tea).. gila tak best.. best la sebab free.

Wahaha..kan best tu..


ok, cakap banyak pun tak guna, so aku upload la gambar.. aku amek kat booth aku jaga je sebab ada orang lain yang incharge fotografi. so, malas la nak overshadow dorang.. kang amek gambar banyak-banyak nampak sangat nak overshadow dorang kan? sila la tengok gambar ini:

2 orang yang sangat power dalam bidang masing-masing bercerita pasal benda yang sangat menarik

Antara yang hadir waktu senggang

Antara potential labmate aku nanti sebab dia berminat dengan benda yang aku  akan buat nanti

Rilex saja madam ann bagi penerangan sambil duduk je.. 

Apasal doarang gelak ni aku pun tak sure.. tak ingat sangat hahaha

posing time


ok.. sekian aje deh




KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment