Saturday 16 October 2010

TAMBAH TOLAK DARAB BAHAGI...

salam semua.. lama dah x update blog aku ni... apsal???? sorry no comment.. hahahahaha...
thanks to member2 aku yang concern pasal blog aku ni.. siap sound yang blog aku ni dah berhabuk dah... hehehehehehehe.. ok, setelah berbulan-bulan x update blog aku, so aku nak buat karangan sket pasal apa yang aku rasa sepanjang beberapa bulan ni... ha? apa? malas nak baca? so, pegi la laman sesawang yang lain. yang nak baca tu, x reti2 nak scroll bawah ni.. huhuhuhu..

gembira
banyak jugak perkara yang menggembirakan aku beberapa bulan ni.. antaranya aku dah berjaya dapat apa yang aku idamkan selama beberapa bulan ni.. syukur alhamdulillah... gembira nya hati aku bukan kepalang..

sedih
tak tahu la kenapa, semenjak dua menjak ni aku cepat je rasa sedih.. sedih bila tengok orang masih berpeluang peluk cium mak dorang.. sedih jugak bila tengok anak yang sanggup buang mak ayah dorang.. apa la punya anak camtu... elok time lahir dulu, picit je sampai KO... hisyhhhh..

geram
geram... 1 benda yang aku selalu alami... geram bila orang tikam belakang.. ni spesis yang aku memang pantang... kalo berani tikam la depan2.. bole gak aku bukak langkah silat yang aku blaja time koko diploma dulu.. depan aku, fuhhhh... baik yang amat... blakang aku, macam s*@l... ape la punya orang ni...

kecewa
feeling yang amik masa yang lama untuk sistem homeostasis aku pulihkan ke stable state... banyak sangat benda yang buat aku kecewa... banyak faktor2 nya... dari orang sekeliling, bahkan dari diri aku sendiri.. huhhhhhhh....

hilang arah
tah la... semenjak dua menjak ni, aku macam dah hilang arah.. kalau dulu ada je orang yang nak ingatkan aku, nak leter kat aku, nak bagi semangat kat aku... benar.. sekarang ni aku betul2 x bermotivasi lagi... 1 sayap tempat aku berpaut dah patah... sekarang, kami adik beradik berpaut pada 1 sayap je. syukur alhadulillah aku masih ada ayah....

menyesal
sampai sekarang aku masih rasa menyesal.. baru2 ni aku ada tengking & marah kat sorang adik aku ni... serius... aku hilang sabar time tu... padahal, puncanya kecik je.. tapi, sebab terlalu ikutkan nafsu marah aku, aku dah tengking dia.. walaupun kitorang dah ok, tapi still aku rasa menyesal dan bersalah sangat kat dia..

sayang
aku sangaaaaaaaaattttt sayang kat keluarga aku... sebab tu, kalau boleh, tiap2 minggu aku nak balik rumah... ape aku pedulik orang nak cakap ape pun... bukan aku balik umah korang pun... so, jangan sebok k... mind your own business...!!!!!! aku sayang gak kat kawan2 aku yang selalu support aku.. kalau nak sebut nama, terlalu ramai... so, aku bagi general je la ek... tapi aku memang maksudkan untuk semua..

jiwang...
ah... xda ape yang aku nak kongsi...


so, setakat ni je la nukilan aku entry kali ni... fuh.. serius... bercampur baur feelings aku sekarang ni...
terima kasih kepada lecturer physiology aku sebab dia dah sedarkan aku tentang tugas aku... terima kasih sebab puan sudi meleter (bagi nasihat ikhlas) untuk kitorang... Allah sahaja dapat membalas jasa baik puan...

so, sampai di sini,
berat kaki melangkah,
memburu rindu yang tidak lagi bernyawa...
(cehhhh... lirik lagu pulak dah)
ok guys... bai...

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment