Monday 18 October 2010

AWAS.. DEMAM SEDANG MELANDA..

salam semua... tajuk entry, bole buat huru-hara je..
demam ape la kan? dalam surat kabo xde plak cite pasal ni kan???
hahahahahaha... serius.. demam kuat sedang melanda semua makhluk Allah yang menuntut di semua ipta kat malaysia ni...
yup... DEMAM EXAM!!!!!!
haha.. demam yang selalu melanda setiap hujung sem...
time ni la kalau nak tengok orang yang x penah masuk library akan berkhemah di library.. orang yang x pernah kenal lecturer akan main kejar2 ngan lecturer masing2.. hahahaha
bunyi macam bahaya je gejala2 demam ni kan?????
dan yang paling penting, orang yang selalu online FESBUK ngan YM akan bertindak memboikot menatang tu buat sementara waktu.. hahahahaha... aku la tu... so, sepanjang musim aku demam exam ni, aku bersara jap dari dunia fesbuk yang penuh dengan glamor dan duniawi ni.. hahahahahaha... ceh... marah penagih2 tegar fesbuk nanti... kena banned aku nanti.. hahahahahaha
jangan marah ye.. kena jual nanti...
jangan risau wahai peminat2 ku (statement poyo.. perasan nak mampus), aku akan berfesbuk balik lepas exam nanti..

kepada semua yang nak amik exam nanti, semoga berjaya kalian semua...
tolong doakan aku berjaya sekali ek.. terima kasih daun keladi...
sekian, wassalam...

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. good luck sham... lecturer pun demam marking paper students... ahaks... all the best... buat yg terbaik selagi boleh... i la facebooker tegar... ngehehehehe... mari kita sama banggakan anak2 FELDA... chaiyok3..

    ReplyDelete
  2. thanks..
    oh.. ni la penagih fesbuk tegar rupanye..
    i'm proud to be anak FELDA...
    hidup FELDA...

    ReplyDelete