Tuesday 19 October 2010

DO I CARE???????

entry kali ni aku nak luahkan x puas hati aku sket...
kenapa orang nak pertikaikan pulak kan?????
pertikaikan apa???
la budak ni... sabar la.. bagi aku cite perabih dulu...
hehehe
kenapa ramai yang suka pertikaikan bila aku cakap aku suka tengok cerita hindustan???
salah ke?

selalu je aku dengar orang dok gelakkan aku bila aku layan lagu hindustan sambil layan cite tu..
salah ke? (sekali lagi)..
sukati aku la nak layan cite hindustan ke, korea ke, cina ke, melayu ke, jerman ke..

macam la korang x suka bila tengok kareena kapoor, twinkle khanna, prinyanka chopra dan lain2 joget2..
bagi yang gegurl pulak, macam la korang x suka bila hero2 hindustan joget2..
bla la.. cakap je lebih..
padahal, kaki korang pun goyang2 gak bila dengar lagu2 hindustan..
ceh..
hipokrit sungguh..

muak aku dengan semua ni..
sukati la kalo aku minat pun.
bukan aku suruh korang tolong tengokkan cerita tu lepas tu tolong cerita kan kat aku...
elehhhhh..
opssss... sori.. terlebih emo pulak...

huh...
hai hai, bye-bye...
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. ada aku kisah??? best ape layan hindustan... diorg ni kdg2 double standard jer lebih... abg suka dangdut... tp org ckp eeeuuuuwww... pedulik ape aku... aku layan sumer lagu... xyah jd hipokrit... letih...

    ReplyDelete
  2. ahaks...
    best layan dangdut..
    dorang hipokrit je lebih..
    padahal dorang pun layan sebenarnya..
    cover konon..
    janji kita x kacau dorang kan??
    who cares...
    ahaks...

    ReplyDelete