Wednesday 20 October 2010

CEPATNYA...

masa: petang tadi masa aku tengah tengok cerita siti kelembai.
situasi: perbualan antara aku dan yang lain-lain.
watak: aku, apis, memey, arip, pije, memey.
lokasi: penthouse kitorang kat damansara utama.. (poyo.. padahal kat umah sewa kitorang kat flat seksyen 7, shah alam)

apis: wei jom gi makan.
arip: makan malam ke?
apis: gi pasar malam. hari ni kan ada pasar malam.
aku: (dengan penuh konfiden...) wei.. gile ke? hari ni kan hari selasa.. mane ada pasar malam. ceh..
apis: hari ni hari rabu la.
aku: e'eleh.. selasa la.
apis: cuba ko tengok kelendar kat komputer memey..

memey pun bukak kelendar tu..

aku: arrrkkk... hari rabu dah ke???
apis: ha la... ko ni.. tu la.. duduk lagi dalam batu.. aku sorang je yang terdedah kat environment luar.
aku: !!!!!!!!!!!! malu sungguh...

p/s: jangan abaikan masa ye.

catatan; pasar malam tempat kitorang memang setiap hari rabu..
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment