Friday 9 October 2009

MINGGU YANG MEMENATKAN....

salam semua... penat gila aku minggu ni... tak terkata penatnya... bayangkan, 2 test yang hardcore dalam minggu ni... fuh... pagi tadi aku dapat balik kertas test aku yang sebelum raya... semalam, lecturer bio aku bagitau yang peratusan yang lulus cume 23%... aku memang berdebar gila pas dia cakap camtu... sah2 la aku dalam senarai student yang fail... tup2 tadi class RAp aku bagi ketas aku... senyum lebar aku... aku diantara 23% yang lulus tu... kembang idung aku..(aren, aku tak kutuk idong ko ek)....
syukur alhamdulillah... berape aku dapat? eh, mane bole bagi tau... yang penting bukan A k.... nak kate paper tu susah, memang susah pun... hmmmmm.... pendek kate, killer paper la... rindu plak aku rase kat otai ngan js... sape dorang tu? dorang tu si kembar anak jiran aku.. dengar cte si otai dah pandai meniarap... sure comel... bile la aku nak ade anak sendiri agaknye??? hmmmm... k la... bye2
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. salam...

    yey! first comment.. hehe.

    sham, jenguk la blog aku gak. http://syauqahwardah1209.blogspot.com

    aku pon tensen ni..

    exam fever kan..

    gilo den dok usm nih.. huhu..

    gud luck ea.. :)

    ReplyDelete