Saturday 3 October 2009

JALAN-JALAN

salam semua... hmmmm... penat betol hari ni... sehari suntuk aku abeskan mase kat kompleks pkns, plaza alam sentral ngan sacc mall..... ape motif??? saje je nak release tension.... memang best jenjalan hari ni... aku keluar ngan hasfizah@nenek, fatimah@tmah, azlianie@mek cik, elis@datin, mizah@mektiza ngan nisa@mek kah.. ape? semua anak2 gadis jer? eh, sukati aku la... hahahahaha... best jenjalan ngan dorang... time makan tu, risau gak si hasfizah tu tercekik ayam... maklum la, orang dah tua... semua tak leh makan... hahahaha... ampun nek.... teringat kenangan kat kptm dulu.. hahahaha..... esok aku kiteorang budak2 bio kene p akuaria.. nak buat fieldwork... aduh... rase cam malas jer... hmmmmmmmmmmmmm..........
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment