Thursday 22 October 2009

ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM KE 71

salam semua... sorry lame sangat tak update blog... busy sket la ni... maklum la final dah dekat...
hari ni aku cukup bangga ngan diri aku sendiri... setelah 3 tahun berhempas pulas, akhirnye, aku berjaya mendapat skroll diploma aku... tadi aku konvo... pergh... first time rase benda2 ni... bangga aku amek skroll daripada tan sri naib canselor uitm petang tadi.... cuak gak aku naik pentas tu.. mane tak nye, aku ni dah la cepat gelabah.. buat nye aku tersadung time nak cover jalan tadi? x pun mortar aku tercabut, tak ke haru aku time tu? tapi, syukur Alhamdulillah semuanye ok.... tapi, aku sedih gak, family aku x dapat datng konvo aku atas sebab2 tertentu.... jeles la tengok orang len kongsi kegembiraan dengan family masing2.. tapi tadi, nasib baik abg zahari sudi datang tengok aku konvo... siap dapat bunga ngan bear konvo lagi tau.... thanks abg zahari...
ucapan oleh tan sri naib canselor memang bernas & aku cukup setuju 100%.... kita kena bangkit supaya kita tak terus ketinggalan..... nanti aku update gambar2 aku konvo tadi k... sekian, bye2
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment