Monday 7 September 2009

siape aku?

hmmmmm... dah banyak sangat aku dengar orang tanya aku... "kenapa susah sangat nak paham pasal ko ha?" isyhhhh... pe yang susah sangat nak paham??? aku ni cam orang lain gak... beza nye, aku ni cepat moody.... untuk pengetahuan korang, jangan nak buat lawak yang sngt bodo kat aku pada hari khamis.. memang aku cepat naik angin... sume nye sebab baju OREN yang aku terpaksa pakai... confirm 1 hari suntuk aku xda mood.... so, sorila kalo korang terasa sket... salahkan baju tu.. argghhhhhhh.... dem it..
hmmmm... tiba2 aku teringat kat cikg rozulan, cikgu hasmuni, cikgu hindon, cikgu azimah, cikgu sathia seelan... sape dorang tu???
cikgu rozulan : seorang lelaki yang dah bela aku selama 5 tahun (01-05)... weh, bukan bapak ayam aku la.. dia ni warden aku yang sangat baik + penyayang time aku skolah menengah dulu.. seruis... baik giler... tak caya? tanya abg zahari....
cikgu hasmuni: cikgu yang telah bersusah payah didik aku berpantun sampai aku berpeluang memegang title pemantun terbaik daerah port dickson 2005.. tak caye? sila rujuk ke pejabat pendidikan daerah port dickson ye.
cikgu hindon: cikgu yang same2 jaga kitaorang time pantun dulu... rajin belanja kitaorang.
cikgu azimah: cikgu yang mula2 didik aku berpantun... mula2 aku stok kene gelak je masa cipta pantun dulu... tapi dia sabarkan aku & terus sabar didik aku... hasilnya.... 3 tahun berturut2 aku merasa wakil daerah pergi pantunperingkat negeri..
cikgu sathia seelan: cikgu yang telah membentuk aku menjadi seorang pendebat... 2 tahun berturut2 aku merasa wakil daerah PD pergi bahas peringkat negeri.. cikgu ni jugak yang ajar aku sampai dapat 1A untuk BM dalam spm dulu...

untuk insan2 yang di atas, terma kasih yang tak terhingga untuk jasa kalian..
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. serius..

    aku pon rindu dorang jugak.. :)

    ReplyDelete
  2. papa rozulan sgt2 baik and caring... sayang dia selalu... rindu dgn cikgu sathiya... the best BM teacher ever... muuuahhhh...

    ReplyDelete