Saturday 12 September 2009

MINI JEJAK KASIH...

semalam aku buka pose dengan 3 orang anak2 gadis kat seksyen 2... lame giler aku x jumpa dorang ni... aku kenal dorang time aku kat SDASA dulu kecuali si fena... fena ni aku kenal time sekolah rendah lagi... time borak2 smalam, baru aku tau yang dia ni classmate aku since tadika sampai darjah 3 lagi... serius, aku tak cam langsung... maklum la, time 2 dia free hair lagi... baju skolah pun mesti ade tompok2 aiskrim, kuah keropok lekor, etc.... hahahahaha... zaman kanak2 yang paling menyeronokkan... takyah pikir banyak sangat masalah....
meh aku nak cite satu persatu pasal budak bertiga ni....
1. fena- dia ni la yang paling 'tinggi' antara kitaorang semua smalam.... dia ni tah bila la nak matang aku pun tak tau.. tapi, kalo korang kenal dia, sure korang tak bole nak diam.. sure nak gelak je.
2. masz- dia ni memang agak kelam kabut... sebab tu, kitorang panggil dia cemas.. tapi smalam aku dah nampak yang dia ni dah matang.. tapi, sikit je la... tang cemas, still cam dulu... dia ni pun ting tong gak..
3. nadhirah- dia ni yang paling lame aku tak jumpa... last aku jumpa dai, time aku form4.... dia ni yang paling matang antara kitorg semalam... matured.... pendiam..... tapi seorang member yang sangat baik.

ha..... penat aku bodek dorang ni... mas, fena, nadirah, korang kene blanja ku ni... penat tau nak taip pnjg2 nak bodek korang..... hahahahahaha... yang penting, smalam aku, mas ngan fena ada buat pakatan sulit... ha? korang nak tau??? xbole... P&C tau... yang penting tak akan menggugat kestabilan negara tau.. kitaorang rakyat malaysia yang cintakan tanah air tau..
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. sejak bila ada kwn org utan?

    ReplyDelete
  2. lama dah.... hahahaha... gambar tu dari kat kb lagi

    ReplyDelete