Tuesday 1 September 2009

adui...

hello everybody..... lame dah tak post kat blog aku ni.. busy banyk sgt la akhir2 ni... banyak giler test n quiz yang beratur menunggu giliran untuk dijawab... pas tu, lab report lak berebut2 mintak disiapkan... adui.. poning palo den... nak wek camno, dah lumrah student.. hmmm.. nak citer pe ek???? k la.. aku citer pasal pagi td la... tak de yang menarik pun.. dah la kene ujan pastu, basah agk la baju aku mase masuk dalam kelas.... tapi yang agak menariknye, test csc 316 hari ni x jd.. postponed minggu depan... yes..... pn husna ni sangat memahami la ktorang... tq puan... muahahahahaha.... lagi 2 mgu dah nak raya.. time for me to buy some t-shirt and jeans for raya... alamak.... abru aku teringat... petang ni ada kuiz bio460... aduh.... x cover lg ni... mampusz aku.... k.. chow dlu....
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment