Sunday 6 September 2009

......

adoi... penat sangat aku minggu ni.... bnyk sangat benda yang nak kene buat...
dah la mgu depan da 4 test... pening kepala aku... 1 habuk pun tak bace lagi... mcm mane ni...
cam mane dgn persiapan raya korang? sure dah prepare macam2 kn? aku tak prepare ape2 pun thun ni... tah la.. bju sume recycle jer... tgk la nanti nak beli kuih ape... tahun ni dah tak da sape2 nak buat kuih kat rumah... so, ktorg kene pandai2 la uruskan sendiri..... nak citer pasal persiapan raye ni... korang tau, membe aku ( kak cik, mizah, elis, hasfizah) sume dah prepare nak raye. masing2 sibuk bli kuih raye... amboii... puase penuh x cik kak sume oi... hehehee.... tolak la yang hari cuti tu..... hahahahahahaha.... k la.. selamat berpuasa n selamat menghitung hari raya...
KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment