Saturday 31 December 2011

EXAM FEVER

yeah yeah.. i'm in the 'exam fever'..
 assalamualaikum semua.. 
minggu ni merupakan minggu paling mencabar emosi dan jasmani.. memandangkan jumaat lepas (semalam) kena hantar thesis, so memang sangat lah 'stress' nya.. 
sungguh, memang penat.. 
tapi, lepas hantar thesis, phewwww... memang lega..
syukur Ya ALLAH.. 
semoga KAU permudahkan lah segalanya Ya ALLAH.. 

ok, minggu depan (depan lah sangat kan?) aku dah start exam.. 
fuhhh.. debor pulak.. 
gila tak debor.. 
berapa paper yang ada final? tak banyak.. 5 je pun (pengsan......)..


sambil tangan di dada dan mata ke atas...
 wish me luck guys.. 
thanks.. 

bila exam dah start, maksudnya aku kena buang habit aku yang suka study facebook.. 
so, kena buka buku neuro, biomolecule, mgt, etc.. adoi... yesss.. yihuuuuu.. 
ok, stop mengarut.. 
by the way, ramai yang dok tanya aku sambut new year kat mana? 
sorry.. aku dah sambut new year masa 1 muharram hari tu.. so, malam ni orang dok countdown tu, aku tengah zzzzz... malas nak amek port... buang karan.. 
takda pekdah.. 


ok la.. selamat malam sayang semua.. 
till then =)


KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment