Monday 12 March 2012

GATAL !!!!

assalamualaikum.. 
hahahahahaha... mesti ada yang terkejut tengok layout baru blog aku ni kan??
saja je menggatal tangan nak tukar...
tak suka?? kesah pulak aku kan?
hahahahaha.. blog aku, sukati aku la... 
hahahahahaha..
mengambil inspirasi dari kelas bunga matahari (kelas Sin Chan)..
saje je nak perasan blog ni kiut... hahaha.. 
ni semua gara-gara stress menanda kertas ujian.. 

ok, tu je la.. saje nak gondok @ menunjuk-nunjuk layout baru blog ni.. hahaha
tak suka sudah.. kesah pulak aku (sekali lagi)..
hahhahahahaha
ampun pakkkkkkk!!!!!

till then =)

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

2 comments:

  1. jam tu yg paling chomey.. wakakaka
    btw, msti sronok sampai rasa nk hentak kepala kn bila baca jawapan students.. kihkihkih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. jam katak namanya..
      'seronok' tak hengat punya.. sampai nak buat tanda pangkah besar-besar je kat kertas dorang tu!!! hahahahaha

      Delete