Sunday 27 March 2011

MINGGU BUSY SEDUNIA

assalamualaikum.. salam sejahtera... lama sangat rasanya aku tak update blog aku ni.. serius.. aku busy gila.. minggu ni, hari-hari aku ada test.. memang penat.. lepas tu, aku kena submit second draf untuk proposal aku.. arggghhh.. memang penat.. pada yang pernah melalui saat-saat genting ni mesti korang faham kan??? pada yang belum atau bakal melalui saat ni, semoga bersedia untuk beri 100% komitmen anda ye.. haaaa.. bercakap pasal busy tahap tak hengat punya ni, hidup aku pun jadi tunggang langgang.. serius.. sampaikan aku tersyampu kepala aku dengan PENCUCI MUKA L'OREAL men expert aku (perlu ke mention jenama???? hahahahaha).. sungguh ni.. tak tipu.. hari ape aku tak ingat.. tapi baru 2-3 hari lepas... memang haru aku.. hmmm.. nasib baik aku x guna pencuci muka tu buat gosok gigi.. kalo tak, maun aku mereng 2 minggu..

kat sini aku nak kongsi sikit pasal progress aku punya proposal.. alhamdulillah.. aku dapat supervisor yang sangat baik & memahami tahap KEMALASAN aku ni.. ngeh ngeh ngeh.. ( tipu la kalau korang cakap yang korang ni rajin 24-7 kan?? ).. beliau ni langsung tak bagi tekanan.. at least, kurang la sikit tekanan aku nak siapkan proposal aku ni kan??? syukur kehadrat ALLAH.. so far, minggu depan aku kena submit 3rd draf proposal.. berdasarkan 2nd draf yang dah ditanda oleh supervisor aku, tak banyak sangat yang aku kena baiki.. just tambah sikit info dalam literature review aku.. lega sikit aku.. serius.. aku tak boleh buat kerja dalam tekanan.. nanti mula la aku sembelit seminggu.. (ini bukan lawak ye.. ni fakta)..

dulu bila orang cakap yang final year degree ni busy aku tak caya sangat.. sekarang aku 100% percaya.. letih gila babeng la.. tiap-tiap hari aku tunggu bila la nak hari sabtu ni.. nak relax kan diri lama sikit.. mesti korang tak caya kan yang jadual aku packed gila babeng( babeng lagi.. hahahahahaha).. bayangkan, isnin sampai khamis kelas aku start 8.30 pagi.. cuma jumaat je kelas aku lambat sikit start.. pukul 9.30 pagi.. (lambat la tu).. balik pulak.. hmmm.. boleh kata tiap2 hari balik lewat petang.. kadang-kadang sampai malam.. (mesti korang kata "elehhh.. macam la banyak sangat jam kredit yang aku amek kan???").. sem ni takde la banyak sangat jam kredit yang aku amek.. 25 jam kredit je.. ( yang dah pengsan tu sila bangun ye!!!! hahahahahahaha).. kalau subjek bio yang ada lab tu, 4 jam kredit sama dengan 6 jam perlu dihabiskan sebab 3 jam kuliah, 3 jam lagi lab)... memang nak muntah aku.. tapi ini pilihan aku.. aku enjoy dengan pilihan aku ni.. aku tak menyesal langsung..

semoga semuanya berjalan lancar.. insyaAllah.. amin.. korang doakan kejayaan aku ye..


thank you very much..


sekian, aku beradu dulu ye..


assalamualaikum..

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

4 comments:

  1. selamat mem"bizi"kan diri... good luck and all the best...

    ReplyDelete
  2. thanks..
    mesti abg dulu busy gila babeng cam ni jgak kan???

    ReplyDelete
  3. dulu, kini dan selamanya... huhuhu... tp jgn lupa tanggungjawab pada Allah s.w.t... kgn abaikan yg tu... insyaAllah mendapat keberkatan dari-Nya...

    ReplyDelete