Sunday 29 July 2012

ANAK MURID AKU

Assalamualaikum.. 
hari ni nak post suasana dalam kelas masa aku mengajar kelas PPKI Amanah. mereka ni kelas yang paling lemah.. nak tulis nama sendiri pun ada yang bermasalah.. ada yang autisme. 
tapi mereka best.. bila kita tanya mereka akan bagi respond yang menarik... macam-macam dalam imaginasi dorang..  
jumaat hari tu aku ada kelas dengan dorang.. so, aku ajar 1-5 dalam bahasa inggeris.. lepas tu sesi melukis sambil tu ajar jugak sebutan apa yang aku nak lukis tu dalam bahasa inggeris.. so, aku mintak dorang lukis rumah, bunga & pokok yang mana aku lukis & tulis kat whiteboard (maaf lukisan cikgunya tak boleh diupload sebab buruk mahal sangat. hehehe) 

hasilnya, macam-macam gambar yang dorang lukis.. ada yang lukis burung, kereta & motor mengikut imaginasi dorang.. 

Tengah-tengah tu adalah rumah.. kiri & kanan tu adalah burung



Pelajar kelas Amanah

till then =)

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment