Tuesday 27 September 2011

PAGAR a.k.a GIGI BESI

assalamualaikum semua..
okey, tengok ni


aku dah lama berhajat nak pakai gigi besi a.k.a pagar ni..
bukan niat nak ngengada.. tapi gigi aku agak jarang..
bila makan daging@ayam akan selalu terselit..
aku nak gigi yang sihat seperti ni..

jangan salah faham..
aku bukan berniat nak mengubah kurniaan ILLAHI..
tidak sama sekali. tapi niat untuk nak menjaga dan memberi keselesaan kepada aku..
kalau ada yang perasan, bila aku senyum aku jarang tayang gigi.. takut ada saki daging lauk lunch terlekat...
tapi kos nak pakai menatang ni

SANGAT MAHAL OKEY...
so, ada sapa-sapa yang berminat nak sponsor tak? kalau ada, sila contact saya... kecik saiz braces, mulut & gigi saya tadahkan...
ahaksssss...
bye :P

KOMEN LA KAT BAWAH NI, AKU TAK KISAH PUN

No comments:

Post a Comment